Amisrekry – Amisharjoittelu

Amisharjoittelu – koulutussopimuspaikkoja ja ammatillisia opiskelijoita

Amisrekryn itsepalvelukanava Amisharjoittelu on yrityksille väylä tavoittaa ammatillisia toisen asteen opiskelijoita ja opiskelijoille keino löytää koulutussopimuspaikka eli ammatillinen työharjoittelupaikka.

Amisharjoittelussa yritykset voivat ilmoittaa ILMAISEKSI koulutussopimus- eli työharjoittelupaikkoja ammatillisille opiskelijoille. Tämän lisäksi Amisharjoittelussa voi ilmoittaa ilmaiseksi oppisopimuspaikkoja sekä opiskelijoille ja valmistuneille sopivia työpaikkoja. Tämä kaikki on helppoa ja nopeaa!

Yritys ja opiskelija, luo profiili Amisharjoitteluun helposti!

Profiilin luonti Amisharjoitteluun onnistuu nopeasti. Opiskelija luo tunnukset, täyttää profiilitietonsa ja hakee avoimia koulutussopimus- eli työharjoittelupaikkoja, oppisopimuspaikkoja sekä työpaikkoja. Yritysprofiilin luonti on yksinkertaista. Tämän jälkeen yritys voi ilmoittaa avoimia koulutussopimus-, oppisopimus- ja työpaikkoja kaikkialle Suomeen sekä myös ulkomaille, ilmaiseksi. Liity mukaan jo nyt!

Opiskelija: luo profiili Amisharjoitteluun ja hae koulutussopimus-, oppisopimus- tai työpaikkoja!

UUTTA! Pääset katsomaan paikkoja myös ilman sisäänkirjautumista!

Yritys: luo yritysprofiili ja ilmoita työharjoittelu- eli koulutussopimuspaikkoja sekä oppisopimus- ja työpaikkoja helposti!

Autamme mielellämme, joten ota yhteyttä ja kysy lisää!

Koulutussopimuspaikkoja ympäri Suomea

Amisharjoittelussa on koulutussopimuspaikkoja useilta eri aloilta ympäri Suomea. Työharjoittelu- eli koulutussopimuspaikkoja tulee myös koko ajan lisää. Käy katsomassa, mitä tällä hetkellä löytyy!

Amisharjoittelua käyttää jo mm.

Tiedätkö mikä on Amisrekry?

Onko Amisrekry jo tuttu? Amisrekry auttaa yrityksiä oppilaitosyhteistyössä sekä rekrytoimaan perusammattilaisia perusammattitöihin. Amisrekryn vahvuus on laaja kontaktiverkosto toisen asteen ammatillisiin oppilaitoksiin ympäri Suomea. Opiskelijoille ja valmistuneille haluamme tarjota helpon väylän työelämään. Palveluihimme kuuluu myös mm. CV- ja työhakemusklinikka. Ota yhteyttä ja kysy lisää!

amis on ammattilainen - Amisharjoittelu, koulutussopimus